Klachtenregeling
Uiteraard doen wij ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als u een klacht heeft over onze dienstverlening, dan verzoeken wij u ons daar zo spoedig mogelijk over te informeren.
Stap 1: uw bemiddelaar
Uw bemiddelaar behartigt uw belangen en is uw eerste aanspreekpunt. Bespreek daarom uw ongenoegen eerst met uw bemiddelaar. Deze kan vaak voor een oplossing zorgen.
Stap 2: Schouten Zekerheid Assuradeuren B.V.
Bent u niet tevreden met de oplossing van uw bemiddelaar dan kunt u uw ongenoegen aan ons kenbaar maken. Wij zullen dan samen met u naar een oplossing zoeken. Wanneer deze behandeling niet naar wens is dan kunt u dat schriftelijk aan de directie kenbaar maken of direct contact opnemen.
Per post:
Schouten Zekerheid Assuradeuren B.V.
T.a.v. De Directie
Postbus 8789
3009 AT Rotterdam
Per e-mail:
klachten@schoutenzekerheid.nl
U ontvangt na het versturen van uw klacht binnen drie dagen een ontvangstbevestiging van ons. Binnen drie weken ontvangt u een inhoudelijke reactie.
Stap 3: KiFiD (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening)
Bent u niet tevreden met de oplossing die wij voorstellen of hebben wij uw klacht ongegrond verklaard? Dan kunt u uw klacht binnen 3 maanden voorleggen aan de onafhankelijke Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt er ook voor kiezen uw klacht voor te leggen aan de rechter. Het Kifid behandelt geen klachten van bedrijven. Wanneer u als bedrijf niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht kunt u deze voorleggen aan de rechter.
Meer informatie
Neem contact met ons op via 010 - 288 44 44 of stuur ons een e-mail.