Open menu

Schouten Zekerheid Assuradeuren

Bel 010 - 288 44 44 voor vragen of meer informatie.
Wij helpen u graag!

Bereikbaarheid en reactietermijnen

Heeft u een vraag?

Neem dan contact op met uw adviseur. Uw adviseur is op de hoogte van uw situatie en is uw eerste aanspreekpunt voor advies over uw verzekeringen of het melden van een schade.

Wilt u toch met één van onze medewerkers spreken? Belt u dan naar 010 – 288 44 44. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur. Als u belt, betaalt u het lokale tarief. Eventuele kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon komen hier nog bij. U krijgt altijd direct een medewerker aan de lijn. Als u uw polisnummer bij de hand houdt, kunnen wij uw vraag beter en sneller beantwoorden.

In geval van nood zijn wij ook buiten kantooruren bereikbaar op het bovenstaande telefoonnummer.

Wilt u uw vraag liever online stellen?

U kunt dan hieronder een bericht voor ons achterlaten. Wij nemen vervolgens binnen twee werkdagen contact met u op.

Hoe lang duurt het voordat u een reactie krijgt op uw vraag, informatieverzoek, schademelding of klacht?

Schouten Zekerheid Assuradeuren B.V. wil u zo snel mogelijk van dienst zijn. Bij onvoorziene situaties zoals storm, natuurgeweld of rampen kan de reactietermijn langer zijn. Wij doen ons uiterste best de onderstaande reactietermijnen na te komen.

Hoofdprocessen Deelprocessen Aantal werkdagen tot inhoudelijke reactie
1. Beantwoorden van informatieverzoeken over bestaande en nieuwe verzekeringen. Of binnen 10 werkdagen een bericht dat de behandeling van uw informatieverzoek langer gaat duren dan 10 werkdagen. Wij laten u dan weten wanneer u het gevraagde kunt verwachten. 10
2. Acceptatiebeoordeling van nieuwe verzekeringen. Wijzigingen en opzeggingen van bestaande verzekeringen.

Na ontvangst van de benodigde informatie (indien nodig na ontvangst van inspectierapport, aanvraagformulier).

10
  Als wij een opgevraagd inspectierapport niet binnen 40 dagen ontvangen, informeren wij u hierover. 50
  Na een verzoek tot het wijzigen van een lopende verzekering. 10
3. Verstrekken van verzekeringstechnische documenten. Afgifte polissen/aanhangels en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen), na ontvangst van de benodigde informatie. 10
4. Schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen. Aanmeldingsbevestiging, in gang zetten van schadebehandeling waaronder eventueel schade-expertise, verzoek tot invullen van schadeformulier en opvragen van benodigde informatie. 24 uur
  Beoordelen van verzekeringsdekking en verzekeringsuitkering, na ontvangst van de benodigde informatie. 10
5. Klachtenbehandeling Klik hier voor specifieke informatie over de klachtenbehandeling. 15

Meer informatie

Neem contact met ons op via 010 - 288 44 44 of stuur ons een e-mail.

Bezoekadres

Rivium Quadrant 81
2909 LC Capelle aan den IJssel
Bereken de route naar ons kantoor >

Postadres

Postbus 8789
3009 AT Rotterdam

Telefoonnummer

010 - 288 44 44

E-mailadressen

  • Algemene vragen: info@schoutenzekerheid.nl
  • Schade: schade@schoutenzekerheid.nl
  • Pers: marketing@schoutenzekerheid.nl